Continuant amb el tema del consum del passat divendres, hem d’esmentar l’estudi fet per l’Agència Catalana del Consum sobre els hàbits de consum de la gent gran. Aquest sector de la població, cada vegada més nombrós, manifesta unes tendències de consum molt específiques, que les empreses comencem a detectar i intentar solucionar, recordem els anuncis de cosmètics per a dones amb dones madures, una cosa impensable fa una dècada.
Aquest estudi forma part de l’estudi AVVIIS (Avaluació, Vector, Vellesa i Impactes socioeconòmics en el context de la sostenibilitat) que estarà acabat l'any 2008.
L'estudi d'aquest canvi de tendències s'insereix dins de les assignatures de Màrqueting que s'imparteix a la facultat.
dilluns, 21 de maig del 2007
Hàbits de consum
Etiquetes de comentaris:
Agència Catalana del Consum,
hàbits consum,
tercera edat
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada